Členská zóna „Volím seba“ – Malá stratégia pre podporu transformačnej komunity

,

Pre klientku Adrianu Cil sme pripravili stratégiu na rozvoj a komunikáciu jej projektu členskej zóny „Volím seba“, ktorá poskytuje ženám priestor na zvládanie vyhorenia, krízy identity a podporu osobnej transformácie.

Problém:

Do projektu „Volím seba“ bolo investovaných veľa času a prostriedkov, ale produkt a služby nenapĺňali očakávania – chýbalo jasné zadefinovanie, čo projekt ponúka, pre koho je určený a akým spôsobom má osloviť cieľovú skupinu. Značka a jej produkty splývali, čo komplikovalo komunikáciu a sťažovalo získavanie záujmu od potenciálnych klientiek.

Ako sme pomohli:

Stratégia značky a komunikačný plán:

  • Definovanie hodnoty a účelu členskej zóny
  • Ujasnenie unikátnej identity značky Adriana Cil
  • Segmentácia cieľových skupín
  • Cesta zákazníka a obsahová stratégia
  • Návrh na škálovanie projektu

Výsledky a dopad stratégie:

  • Zadefinovanie jasnej a konzistentnej identity projektu „Volím seba“, ktorá rezonuje s cieľovou skupinou a je v súlade so osobnou značkou Adriana Cil.
  • Stratégia obsahu a kanálov na efektívnu komunikáciu s komunitou a budovanie dôvery.
  • Návrh krokov na škálovanie projektu prostredníctvom transformačných programov a individuálnych konzultácií.

Projekt „Volím seba“ sa stal nástrojom na zmenu života pre mnohé ženy, pričom naša stratégia položila pevné základy pre jeho ďalší rast a úspešné fungovanie.

Skills

Posted on

10 decembra, 2024