Strategický marketing pre silné značky
Workshop Malá stratégia
Riešenie pre podnikateľov, ktorí potrebujú rýchly a efektívny návrh na dosiahnutie svojich cieľov.
Pre koho je workshop ideálny:
Pre tých, ktorí majú nápad alebo nový projekt, ale nevedia, ako ho efektívne uviesť na trh.
Pre podnikateľov, ktorí už podnikajú, ale nedarí sa im dosiahnuť požadované výsledky.
Pre firmy, ktoré chcú šetriť zdroje a potrebujú rýchle riešenia bez investovania do rozsiahlych marketingových stratégií.
Pre každého, kto hľadá jasné usmernenie a chce sa rýchlo posunúť vpred so svojou značkou, službou či projektom.
Workshop na mieru
Prečo Malá stratégia
Workshop “Malá stratégia“ sme vytvorili pre podnikateľov, ktorí sa potrebujú rýchlo posunúť, ale nemajú zdroje a know-how na veľké marketingové či biznis stratégie pre svoju značku.
Počas stretnutia s kľúčovými ľuďmi z tímu sa holisticky pozrieme na vašu aktuálnu situáciu a odhalíme výzvy, ktorým čelíte. Následne navrhneme konkrétne kroky a smerovanie, ktoré vám pomôžu dosiahnuť vaše ciele.
Čo vám workshop prinesie:
Jasné identifikovanie problémov a návrh riešení
Spoločne odhalíme hlavné výzvy, s ktorými sa stretávate, a navrhneme efektívne spôsoby, ako ich prekonať.
Usmernenia pre ďalší postup
Získate súbor konkrétnych krokov a odporúčaní pre ďalšiu prácu so svojou značkou, produktom alebo projektom.
Odborný pohľad a nové perspektívy
Získate vhľad od skúsených odborníkov, ktorý vám pomôže pozrieť sa na vaše podnikanie z iného uhla a odhaliť slepé škvrny.
Lepšia orientácia
Ujasníte si, čo je potrebné urobiť pre úspech vášho podnikania. Získate jasnú predstavu o tom, ako postupovať.
Zápis z workshopu
Získate prehľadný dokument s návrhmi na ďalší postup.
Jednotná vízia a smerovanie pre kľúčových ľudí v tíme
Pomôžeme vám zjednotiť tím okolo spoločného cieľa, aby všetci v spoločnosti ťahali za jeden povraz.
Témy, ktorým sa môžeme venovať
Malá stratégia pre značku
- Cieľová skupina a segmenty
- Positioning, vízia a poslanie značky
- Určenie unikátnej hodnoty značky
Malá stratégia pre nový projekt/ produkt/ službu
- Identifikácia hlavných problémov a potrieb zákazníkov
- Definovanie segmentov zákazníkov
- Stanovenie unikátnej hodnoty
- Návrh riešení
- Touchpointy a kanály
- Akvizícia zákazníkov
- Cenotvorba
- Identifikácia kľúčových metrík
- Definovanie vašej výhody, ktorá vás odlíši od konkurencie
,,Je veľmi pekné priniesť hodnotný projekt. Ale aj krásna vízia či nápad nemusia byť úspešné, ak nemáme pevne postavené základy. Týmito základmi vnímam, že sú PREČO projekt existuje, aký prínos má, aké hodnoty má, ako chceme smerovať, pre koho je projekt určený, ako ho budeme komunikovať, ako nastavíme cenu služby či produktu a mnoho iného. Práve toto rieši marketingová stratégia, ktorú prinášate. Počas workshopu sa mi veľmi páčil prístup, že ste nás počúvali. A upratovali ste naše myšlienky a vnímania, aby sme si práve tieto základné otázky vedeli definovať. Necítila som, že tam ,,pcháte,, seba ale len zdokonaľujete, čo je v nás. Workshop bol veľmi ľudský. Cítila som, že sa môžem vyjadriť bez pocitu odsúdenia alá ,,toto je hlúposť,,. Cítila som rovnosť a zároveň obrovskú profesionalitu a skúsenosti z vašej strany. Krásne spolu ladíte. Ďakujeme
Malá stratégia je ideálnym riešením pre podnikateľov, ktorí potrebujú získať rýchly vhľad a know-how. Vďaka nášmu workshopu identifikujete svoje výzvy a návrhy na riešenia bez vysokých nákladov a dlhých procesov.
Pomôžeme vám usporiadať svoje myšlienky, poskytneme odborný pohľad a nasmerujeme vás na správnu cestu, aby ste mohli konať ihneď a s istotou.
Jednoducho povedané – šetríme váš čas, peniaze a energiu, aby ste sa mohli sústrediť na to podstatné.
bohovsky dobré plány, ktoré prinášajú SKUTOČNÉ VÝSLEDKY