Kráčajte strategicky za svojím cieľom

Marketing, ktorý odštartuje

vašu cestu za cieľom

Čo potrebujete na začiatok vedieť?

Začínať s podnikaním je ako skok do neznáma. Vzrušujúce, očarujúce, no aj plné neistoty a výziev.

Mnoho začínajúcich podnikateľov sa stráca v mori rôznych marketingových aktivít a často nevedia, kde začať. Ak si nemôžete dovoliť opakovať cyklus pokus-omyl, čo pravdupovediac stojí nielen dosť času, ale aj financií, radi vám s tým pomôžeme.

Naozaj potrebujem značku, ak chcem predávať?

 

Áno, lebo…

Značka je dnes pre úspešné podnikanie kľúčová. Aj keď to tak na prvý pohľad nemusí vyzerať, značka je oveľa viac než len logo a vizuálna identita. Je to komplexný súbor emócií, hodnôt a zážitkov, ktoré si zákazníci s vašou firmou spájajú.

Mnoho ľudí si myslí, že budovanie značky je len pre veľké firmy. To však nie je pravda. Aj malé firmy a živnostníci môžu mať silnú a ľúbivú značku, ktorá im pomôže uspieť.

Prečo je značka taká dôležitá?

  • Pomáha vám odlíšiť sa od konkurencie: Ako zaujmete svojich potenciálnych zákazníkov a postaráte sa o to, že s vami budú ľudia rezonovať? Práve silná značka vám to pomôže dosiahnuť.
  • Buduje dôveru a lojalitu: Zákazníci si s väčšou pravdepodobnosťou vyberú firmu, keď jej dôverujú. Silná značka vám pomôže budovať dôveru a lojalitu medzi vašimi zákazníkmi.
  • Zvyšuje hodnotu vášho podnikania: Silná značka je cenným nehmotným majetkom, o ktorý sa môžete oprieť a ktorý môže zvýšiť hodnotu vášho podnikania.
  • Pomáha vám prekonať krízy: Aj v náročných podmienkach môže silná značka pomôcť vášmu podnikaniu prosperovať.

Investícia do budovania silnej značky sa vám v konečnom dôsledku mnohonásobne vráti. Silná značka vám pomôže dosiahnuť vaše ciele, zvýšiť predaj a vybudovať si úspešné podnikanie. Preto by ste svoju značku na začiatku svojho podnikania nemali podceňovať a mali by ste sa jej dôkladne venovať.

V našom brand ateliéri vám pomôžeme vytvoriť unikátnu a silnú značku, ktorá vám pomôže dosiahnuť vaše ciele.

Špeciálne sa venujeme aj odhaľovaniu vašej osobnej značky na základe human designu, teda vášho unikátneho ľudského kódu, s ktorým ste boli stvorení. Tvorbu takejto značky využívajú najmä kouči, terapeuti a psychoterapeuti, kreatívci, umelci, influenceri, remeselníci, dizajnéri, ale aj obchodníci, mentori, lídri a rôzni špecialisti.

Ako mám podnikať v súlade so sebou, aby mi to prinášalo radosť?

 

Jednoduchá odpoveď je: Spoznajte a postavte sa plne do svojej vlastnej a skutočnej identity.

Predstavte si, aký by bol váš život, keby ste mali komplexné informácie o sebe a svojom podnikaní, ktoré by vám umožnili robiť sebavedomé rozhodnutia, udržiavať rovnováhu medzi pracovným a osobným životom, podporovali by osobnostný rast, finančnú stabilitu a viedli vás k lepším medziľudským vzťahom.

Aby sme pomohli podnikateľom integrovať prácu do svojho života a svoj život do svojej práce a podporili ich autenticitu, unikátnosť a intuíciu a radosť zo života, ponúkame jedinečný koncept tvorby značky na základe human dizajnu.

Program vám pomôže:

  • Lepšie spoznať seba samých
  • Efektivne komunikovať s rôznymi typmi ľudí, vrátane obchodných partnerov a klientov
  • Objavíte svoje dary a potenciál
  • Naučíte sa robiť lepšie obchodné rozhodnutia
  • Získate nové pohľady na prístup k vášmu podnikaniu
  • Pochopíte, ako sa prezentovať
  • Naučíte sa komunikovať účinný marketingový obsah
  • Zlepšíte svoje obchodné stratégie
  • Identifikujete svoje ideálne pracovné prostredie a ľudí, ktorí vám pomôžu naplniť vaše ciele

Podnikanie v súlade so sebou vám umožní dosiahnuť nielen materiálny dostatok, ale aj vnútorné naplnenie a radosť.

Ako mám nastaviť ceny mojich produktov a služieb?

 

Nastavenie ceny nie je jednoduchá úloha, ale s dôkladnou analýzou a zvážením všetkých faktorov môžete stanoviť cenu, ktorá bude pre vás aj vašich zákazníkov optimálna.

Netreba zabúdať na to, že cena je len jedným z faktorov, ktoré ovplyvňujú nákupné rozhodnutie zákazníka. Dôležitá je aj kvalita produktu, marketing a zákaznícky servis.

Aj s vaším produktovým portfóliom a cenotvorbou vám radi pomôžeme.

Ako môžem docieliť, aby odo mňa ľudia nakupovali?

 

Je to jednoduché (a je za tým veľa práce): Budujte dôveru a vzťahy. Zdieľajte svoje hodnoty. Ponúkajte kvalitné produkty a služby. Uľahčite ľuďom nákup a vychádzajte im v ústrety. Buďte viditeľní a investujte do marketingu a reklamy. Poznajte svoj unique selling point.

Ako? 👇

Značka. Produkt. Dopyt. Fyzická dostupnosť. Stratégia. Komunikácia. Servis.

Ako nájsť a osloviť moju cieľovú skupinu?

 

Pre pochopenie cieľovej skupiny je potrebná analýza. Na základe dát sa zistí, kde sa vaša cieľová skupina nachádza a ktorými kanálmi a médiami ju možno efektívne osloviť. Netreba podceňovať ani propagáciu. A v neposlednom rade je potrebné dbať na tvorbu kvalitného a relevatného obsahu a/alebo reklamného obsahu a ľúbivej grafiky. Dnes vám s tým už dokáže pomôcť aj AI. 👍

Ako pracovať s cieľovou skupinou vám pomôže definovať rozumná stratégia.

Kde a ako mám propagovať svoje produkty alebo služby?

 

Tajomstvom úspešnej propagácie je, okrem iného, zistiť, kde (a tiež kedy) sa nachádza vaša cieľová skupina a kde rada konzumuje obsah. Následne treba využiť dostupné cesty, aby k vám cieľová skupina mohla pohodlne prísť a nakúpiť. To, ktoré cesty (platformy a médiá) vybrať, závisí od mnohých faktorov. Ideálne je mať nastavenú dobrú stratégiu.

Ktoré marketingové kanály by som mal/a využívať?

Výber marketingových kanálov závisí od rôznych faktorov, ako napríklad:

  • Typ produktu alebo služby: B2B produkty sa propagujú inak ako spotrebiteľské produkty.
  • Cieľová skupina: Kde sa vaša cieľová skupina zdržuje online a offline? Aké platformy a médiá preferuje?
  • Marketingové ciele: Aké výsledky chcete propagáciou dosiahnuť? Zvýšenie povedomia o značke, generovanie leads, rast predaja?
  • Rozpočet: Koľko peňazí môžete investovať do marketingových aktivít?

Značky dostupné pre začínajúcich podnikateľov

Rešpektujeme vaše možnosti

Nemáme veľmi v obľube slová „nedá sa“. Sami sme budovali niekoľko projektov na mnohých frontoch a vieme, že sa dá. Na každú otázku existuje odpoveď, ALE… je dôležité mať reálne očakávania a využiť dostupné možnosti strategicky a zmysluplne.

Vkladáme do marketingu dušu, tvoríme pre značky, ktoré menia svet na dobré miesto pre život

Dohodnite sa s nami na bezplatnej konzultácii

14 + 8 =